Coloplast Oy tiedote - koronavirustilanteen vaikutus toimintaamme

16.3.2020
Tuotteidemme valmistus ja jakelu jatkuu normaalisti. Lisäksi tuotteidemme kotiinkuljetuspalvelu, Tuki-palvelumme sekä asiakaspalvelumme toimivat normaalisti ja auttavat asiakkaitamme heidän arjessaan.

Coloplast tarkkailee koronavirustilannetta tarkoin ja teemme kaikki tarvittavat varotoimet pitääksemme työntekijämme, asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme turvassa.

Noudatamme ja tuemme kaikkia paikallisten ja globaalien terveysviranomaisten ohjeita ja määräyksiä. Tilannetta tarkkaillaan jatkuvasti paikallisesti sekä pääkonttorimme toimesta ja meillä on monia aloitteita viruksen leviämisen estämiseksi ja hillitsemiseksi.

Haluamme auttaa tänä haasteellisena aikana ja jatkamme asiakkaidemme palvelua normaalisti. Asiakkaamme luottavat meidän apuumme ja tukeemme, jotta he voivat huolehtia itsestään. Jatkamme yhteistyötä asiakkaidemme kanssa sekä tuotteidemme valmistusta ja jakelua.

Tuotteidemme kotiinkuljetuspalvelu, Tuki-palvelumme sekä asiakaspalvelumme toimivat normaalisti ja auttavat asiakkaitamme heidän arjessaan. Palveluidemme avulla tuemme niin tuotteidemme käyttäjiä kuin terveydenhuoltoakin tässä haasteellisessa tilanteessa – vastaamme kysymyksiin ja annamme neuvoja arkisin ma-pe klo 8-17 (puh. (09) 8946 750 tai asiakaspalvelu@coloplast.com).

Tällä hetkellä koronavirus ei vaikuta kykyymme toimittaa hoitotarvikkeita asiakkaille ympäri maailmaa, ja siksi rohkaisemme kaikkia asiakkaita jatkamaan säännöllisten toimitusmäärien tilaamista hamstraamisen välttämiseksi.

Tässä on joitain maailmanlaajuisesti toteuttamiamme toimenpiteitä:

• Olemme toteuttaneet lukuisia toimenpiteitä tuotantolaitoksissamme ja jakelukeskuksissamme varmistaaksemme turvallisen, vakaan ja jatkuvan tuotteiden toimituksen.

• Olemme keskeyttäneet kaikki kansainväliset matkat toistaiseksi.

• Työntekijät, jotka voivat tehdä työnsä kotoa käsin, työskentelevät kotoa toistaiseksi.

• Olemme peruneet kaikki asiakastapahtumat toistaiseksi.

• Tapaamiset hoidetaan digitaalisesti Microsoft Teamsin välityksellä, ja vältämme kasvotusten tapaamista.

Teemme kaikkemme työntekijöidemme suojelemiseksi ja palvellaksemme samalla asiakkaitamme normaalisti. Asiakaspalvelumme on avoinna normaalisti arkisin klo 8-17, mutta pyydämme kärsivällisyyttä ja ymmärrystä, jos asiat vievät tavanomaista pidempään.

Lataa tiedote pdf-tiedostona
Sulje

Tilaa ilmaisia näytteitä

Kiitos!

Näytetilauksesi on nyt lähetetty

Katso työpöytäversio